Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Λάθος διατύπωση ...

Μπαίνει ένας τύπος σε ένα μπαρ και έχει στον ώμο του έναν μεγάλο παπαγάλο !
Λέει στον μπάρμαν
- Μια βότκα δικιά μου, μια τεκίλα για το παπαγάλο, ένα δικό σου και κέρασε όλο το μαγαζί! Σε 10 λεπτά του την έχουν πέσει οι τρεις καλύτερες μουν***ς ! Αφήνει 200 ευρώ ,παίρνει τις γκόμενες και φεύγει...
Το άλλο βράδυ πάλι το ίδιο σκηνικό. Ο τύπος με το μεγάλο παπαγάλο στον ώμο κερνάει όλο το μαγαζί, του την πέφτουν οι καλύτερες γκόμενες, τις παίρνει και φεύγοντας
Αφήνει και 100 ευρώ πουρμπουάρ...
Μετά από μια βδομάδα κι αφού γινόταν κάθε βράδυ το ίδιο σκηνικό, ο μπάρμαν τον ρωτάει
- Συγνώμη κύριε μου αλλά με έχει φάει η... ...



...περιέργεια. Κάθε βράδυ έρχεστε ,σκορπάτε τόσα χρήματα, σας την πέφτουν οι καλύτερες μ****** και έχετε και αυτόν τον μεγάλο παπαγάλο  στον ώμο...
- Κοίταξε Τάκη, πριν από λίγο καιρό εκεί που περπατούσα βρήκα στο δρόμο ένα λυχνάρι.
Μόλις το έτριψα βγήκε ένα τζίνι και μου είπε ότι θα μου πραγματοποιήσει τρεις επιθυμίες.
To πρώτο που του ζήτησα ήταν να μην αδειάζουν ποτέ οι τσέπες μου από λεφτά...
Το δεύτερο ήταν να μου την πέφτουν πάντα οι ωραιότερες γυναίκες...
- Και το τρίτο ; τον ρωτάει ο μπάρμαν
- Το τρίτο που του ζήτησα ήταν να μου δώσει ένα μεγάλο πουλί... Ε! ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑ*ΑΚΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: