Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

ένας γιατρός απέναντι ... στην '' μαγκιά '' του φορτηγατζή.

Συνδικαλιστές" και οι φορτηγατζήδες με τις 10, 20, έως και 80 άδειες; Και τίς τιμές των μεταφορικών στα ύψη;
Για σταθήτε ρε μάγκες.!
Αν εσείς ...
παινεύεστε γιά τον τσαμπουκά του δρόμου και την ...ανεύθυνη μαγκιά σας, εγώ που έχω τουλάχιστον 3 χειρουργεία το 24ωρο, σε ακραίες συνθήκες, στα όρια της προσοχής και αντοχής μου, μία στιγμιαία λάθος εκτίμηση μπορεί να κοστίσει μία ζωή, τι πρέπει να λέω;
Κι εγώ το πτυχίο μου, δεν το αγόρασα στο πλαίσιο ενός σκανδαλώδους μονοπώλιου, αλλά ξεσκίστηκα διαβάζοντας την μέρα και ...σερβίροντας σουβλάκια την νύχτα...
Και να σας πώ και κάτι άλλο;
Τί είναι πιό δύσκολο; Να κυκλοφορείς στήν εθνική 2 με 3 την νύχτα με την νταλίκα σου, πού ουσιαστικά την ...τρέμουν όλοι οι υπόλοιποι στην εθνική, ακούγοντας ...ισως και μισοκοιμισμένος τα βαρειά καψουράδικα λαϊκά σου, ή να προσπαθείς να κάνεις απολίνωση στη γαμημένη τη φλέβα εκεί μέσα, πίσω από τον δεξιό νεφρό και να μην σου ...κάθεται;
Και οι σφύξεις του 18άρη πού έκανε ...σούζες με το μηχανάκι πρί 4 ώρες, να πέφτουν, η πίεση μόλις στο 5, η αναισθησιολόγος να σού λέει: "τελειώνουμε", κι εσύ να το παλεύεις πια ενστικτωδώς, κάπου κάπου να φεύγει το μυαλό σου στην οικογενειά σου, χωρίς να το θέλεις, "εκείνο το παληόπαιδο γύρισε σπίτι; οι στιγμές να γίνονται λεπτά, άγχος, αγωνία ξεφεύγεις από τον χρόνο, η έκβαση ουσιαστικά στα χέρια Του Θεού, θέλεις δεν θέλεις Τον πιστεύεις.....
Κι αντί να σταματήσεις στην πρώτη μπυραρία γιά κανένα σουβλάκι ή κανένα καμάκι, εγώ αντίστοιχα πρέπει να πώ σ΄αυτούς πού περιμένουν έξω, μια φράση ζωής:……
Και ξέρεις φίλε, νταλικιέρη με τις πολλές τις άδειες;
Εσύ με τη ..."μαγκιά" σου, βγάζεις πολύ περισσότερα από εμένα (2.800 Ε μηνιαίως οι αποδοχές του Διευθυντού του ΕΣΥ) , - δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω αρπαχτές, - λέγε φακελλάκια, παίζοντας με ζωές…..
Αλλά σίγουρα με κάνεις να αναρωτιέμαι τι ... είμαι, όταν σε βλέπω να μιλάς γεμάτος μαγκιά κι αυτοπεποίθηση, ουσιαστικά όμως ανυποψίστος, στην τηλεόραση …
Αντε λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: