Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Νεολαία χωρίς παρωπίδες...............

"Γεννήθηκα το 1991.Είμαι φοιτήτρια Νομικής. Στην αρχή και στα χρόνια της εφηβείας μου ήθελα να είμαι εκκεντρική- αντιδραστική σε κάθε μορφής εξουσία.
Γιαυτό και ήμουν απο εκείνα τα νέα παιδιά, που δέν ήθελα να ακούσω για ΠΑΣΟΚ. Είμαι παιδί γεννημένο μετά Ανδρέα Παπανδρέου εποχή. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα χρόνια, που έβλεπα μεν η Ελλάδα να δημιουργεί υποδομές, αλλά στο τέλος να αποδομεί το επίπεδο ζωής των μεσαίων στρωμάτων του λαού μας. Όμως χρόνο με το χρόνο και...
αφού άρχισα να ψάχνω το πολιτικό παρελθόν της μεταπολιτευτικής Ελλάδας χωρίς να έχω καμία προκατάληψη ούτε συναισθηματική φόρτιση, απλά άκουγα διάφορους συγγενείς μου να λένε, άλλος υπέρ άλλος κατά και ήθελα μόνη μου να διαμορφώσω άποψη!! Άκουγα μέχρι και πέρυσι "για το κακό ΠΑΣΟΚ" των είκοσι χρόνων... Θυμάμαι τα τηλεοπτικά σποτ των εκλογών του 2004 και τα ρεπορτάζ "με εικόνες απο Νοσοκομεία με κατσαρίδες" και ήμουν έτοιμη να βρίζω το "κακό ΠΑΣΟΚ". Άκουγα για εγκατάλειψη του συστήματος υγείας και της παιδείας και ήμουν έτοιμη να "βρίσω το ΠΑΣΟΚ". Άκουγα για τα Κέντρα Υγείας που υπολειτουργούσαν και ήμουν έτοιμη να βρίσω το ΠΑΣΟΚ. Όταν όμως θέλησα να ψάξω την αλήθεια. Διαπίστωσα!!! Ότι πριν τον Ανδρέα Παπανδρέου και επί Υπουργίας Γεννηματά, δεν γνώριζε ο Ελληνικός λαός την λέξη "κέντρο Υγείας", Σύστημα Υγείας, Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, Πατρών, Λαρίσης, Αλεξανδρούπολης, Γεννηματά, Ιωαννίνων, Ηρακλείου και άλλα που ίσως μου διαφεύγουν. Και αναρωτιόμουνα.. μα είναι δυνατόν; να έχουν γίνει τόσα και να τα ξεχνάνε και να παρουσιάζουν σε εμάς του νέους που δεν ζούσαμε εκείνη την εποχή, αρνητικά.. αρνητικά.. τα 20 χρόνια ΠΑΣΟΚ; Όμως σαν νέος άνθρωπος ήθελαν να έχω άποψη.. Ψάχτηκα. κατέληξα.. ότι το μεγαλύτερο έργο στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, ήταν ότι έργο του Ανδρέα Παπανδρέου.. Έγινε επανάσταση στην "κοινωνική μετεξέλιξη της μεταπολιτευτικής αυταρχικής Ελλάδας,.. που χώριζαν του Έλληνες σε εθνικόφρονες και μιάσματα - πράγμα που δεν έζησα και δεν θάθελα να ζήσω ποτέ.., Μοιράστηκε ο εθνικός πλούτος στον επί δεκαετίες οικονομικά εξουθενωμένο λαό.. Με λίγα λόγια άλλαξε η ροή του τόπου σε μία δημοκρατική μετεξέλιξη και μία οικονομική αναβάθμιση των μεσαίων στρωμάτων και η δημιουργία της Ελλάδος της υποδομής, πάνω στα προπολεμικά υπάρχοντα έργα υποδομής..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: