Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

να γελάσομε??

Ένας υπέρβαρος 130 κιλών και 1.70 ύψος απογοητευμένος απο την καζούρα που του κάνουν οι γύρω του αποφασίζει να πάει σε διαιτολόγο:
- Δε μου λές γιατρέ του λέει,ένας κανονικός άνθρωπος με τα κιλά μου πόσο ύψος πρέπει να έχει;
- Περίπου 2.10,του απαντά ο γιατρός.
- Α...και τους το έλεγα ρε γιατρέ,δεν είμαι χοντρός κοντός είμαι!!!

΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Ρωτάει η εγγονή την γιαγιά της:
-Γιαγιά το 69 το είχες κάνει με τον παππού;;;
-Όχι παιδάκι μου ο παππούς πέθανε το 68!!!!!!

΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Το λεωφορείο του ΚΤΕΛ γεμάτο επιβάτες ξεκινάει και αρχίζει να κατηφορίζει τον δρόμο...από πίσω τρέχει κάποιος προσπαθώντας να το προλάβει!
- Σιγά μη σταματήσει ο οδηγός να σε πάρει...του φωνάζει ένας από το λεωφορείο.
- Το ξέρω...φωνάζει ο άλλος τρέχοντας.
- Ε τότε γιατί τρέχεις;;;
- Γιατί εγώ είμαι ο οδηγός!!!

΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Ένας πολύ χοντρός κύριος ανεβαίνει σε μία μοντέρνα ζυγαριά και ενώ περιμένει να του γράψει στην οθόνη της το βάρος του,η ζυγαριά γράφει:

ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: